vrijdag 30 mei 2014

W7 in the buff palette


Whoeeee, ik heb hem (al een hele tijd, maar goed, haha). Ik ben er nog steeds super blij mee en ik zal vertellen waarom!


Ik liep de op=op voordeelshop in Emmeloord in en ik liep er gewoon voorbij, ik was zo opzoek naar een anti-klit spray dat ik de hele kopstelling gevuld met in the buff palettes niet zag staan. Eerst zouden we (mama en ik) naar de Kruidvat gaan voor anti-klit spray maar ik zei dat dat ook wel bij de op=op voordeelshop kon, doordat ik daar zo naar opzoek was liep ik straal langs de kop stelling waar onaangebroken de in the buff palettes keurig stonden. Toevallig had mijn moeder mij een wishlist zien maken waar deze ook opstond, daarom zei ze 'Tessa.. zocht jij niet deze?!' ik draaide me om en kon wel kilometers de lucht inspringen en zo hard gillen dat de hele wereld doof zou worden, haha. Ik denk dat dit wel genoeg zegt...



Er zit in het blikje een kwastje bij, het is niet een heel bijzonder kwastje maar goed genoeg om oogschaduw mee aan te brengen. Veder met het belangrijkste ; de oogschaduw!


Er zitten 12 oogschaduw kleuren in het blikje, per 4 zal ik ze bespreken met jullie!


Zonder flits                                                                                                                                                Met flits
Buff, Camel, Sand en Dust zijn de eerste 4 kleurtjes uit het palette. 

Buff : Een matte off-white kleur met een slechte pigmentatie
Camel : Een gouden kleur met heel veel shimmer en een redelijke pigment
Sand : Een hele mooie highlighter, met een goede pigment een heel veel shimmer!
Dust : Een bronzen kleur met een goede pigment en veel shimmer


De vijfde, zesde, zevende en achtste kleur uit het palette zijn Chocolate, Topaz, Earth en Storm.
Chocolate : Een matte bruine kleur met een goede pigment! Mijn meest geliefde kleur!
Topaz : Een shimmer kleur tussen brons en bruin in met een goede pigment
Earth : En licht gouden kleur met veel shimmer en een matige pigment
Storm : Een grijze taupe kleur met veel shimmer een een goede pigment



De laatste 4 kleuren uit het palette zijn Silk, Wave, Thunder en Onyx
Silk : Is een zilveren kleur met veel shimmer en een goede pigment
Wave : Een kleur tussen Dust en Topaz in, deze kleur heeft een goede pigment en is een van de kleur met de meeste shimmer
Thunder : Een donker bruine kleur met veel shimmer een een goede pigment
Onyx : Een diep zwarte kleur met een kleine shimmer en een goede pigment


Tot op de dag van vandaag heb ik geen spijt van deze aankoop, ik gebruik dit palette bijna dagelijks met heel veel plezier. Voor maar 8 euro is dit zeker een aanrader voor iedereen, ook voor meiden die graag wat minder kunnen en/of willen uitgeven aan make-up maar toch een mooi product willen. Het palette is redelijk moeilijk verkrijgbaar al hoe wel ik hem van de op=op voordeelshop heb, ik zou dus aanraden om daar eens een kijkje te nemen als je opzoek bent naar het in the buff palette. Als je hem daar niet kan vinden zou ik eens op internet rond neuzen want daar vind je hem in vele verschillende webshops (ook voor 7,99).

Hebben jullie het palette al? En wat vinden jullie ervan? Zou je hem aanschaffen (als je hem nog niet heb) of nogmaals aanschaffen?

Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

  1. Echt een mooi palette =)
    Goede pigmentatie ook!
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het palette nog niet, maar ben er wel benieuwd naar! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ook, en ben er zooo blij mee hihi. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...