zaterdag 31 mei 2014

W7 sheer loose powder


Al een hele tijd bezoek ik de action om mijn favoriete foundation poeder te zoeken, steeds hebben ze dat niet. Daar baal ik echt van. Toen ik bij op=op voordeelshop kwam hadden ze een mineral poeder, deze leek me erg fijn en ik nam hem mee als vervanging van mijn action poeder!



Als je de poeder koopt zijn de gaatje afgeplakt met een rond plakbandje en zit er ook een kwast bij. De kwast gebruik ik eigenlijk niet omdat ik een veel fijnere poeder kwast heb! Dat kwastje gebruik ik voor blush, daar vind ik hem wel fijn voor!

Zo ziet de poeder eruit als je het uit het bakje schud!

Met een een paar ronddraaiende bewegingen ziet het er zo uit. 

Met een paar bewegingen extra is het mooi met je eigen huidskleur vermengt. 

Ik vind het een fijne poeder, hij is makkelijk in gebruik, brengt fijn aan en ziet er ook nog eens mooi uit, niet zo cakey als sommige goedkope poeders. De poeder kost 3,99 per stuk bij de op=op voordeelshop. Koop je 3 producten van 3,99 dan hoef je maar 10 euro te betalen :)

Liefs Tessa, 

3 opmerkingen:

  1. Ziet er prima uit! Ik ben wel benieuwd of ze deze ook in nog wat lichtere kleuren hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...