zondag 29 juni 2014

Catrice | all about matt plus foundation


Inmiddels heb ik 2 kleuren van deze foundation, in eerste instantie had ik een te donkere kleur, benieuwd wat ik van de lichtere kleur (020) vind?



Toen ik er achter kwam dat ik echt de verkeerde kleur had (030), aangezien ik eruit zag als een wortel. Vond ik het al snel tijd om een lichtere kleur te halen, de substantie, de flacon en de prijs zijn opzich best goed. Nu heb ik een lichtere kleur (020) en nog steeds is de kleur te oranje. In de flacon valt de oranje kleur heel erg mee, als je de foundation op je hand pompt is de kleur ook nog erg mooi en zeker niet orankje. Maar als de foundation op je gezicht aanbrengt zie je gewoon dat het net te oranje is. Ik breng het zelf aan met een kwast of spons en bij allebei precies hetzelfde ; te oranje! Ik heb het zelfs geprobeerd met mijn handen en nog steeds bleef het te oranje.

Op de foto's hieronder valt het nog best wel mee, maar in real-life is de kleur echt te oranje. 

Zonder foundation - met foundation - foundation met poeder en een beetje lipstick. 
De foundation lijkt ook wel een beetje cakey te zijn, ook geen pluspuntje. Zoals je misschien wel leest ben ik dus helemaal niet zo tevreden, ik weet eigenlijk niet of ik nog wel de kleur 010 durf te proberen, haha. Ik ben bang dat die ook heel erg tegenvalt, inmiddels heb ik al 2 foundations van 6,59 liggen die te oranje zijn. Natuurlijk kan je swatchen in de winkel maar geloof me, dan zien ze er echt niet zo oranje uit als op je gezicht. Het enige pluspuntje die ik me kan bedenken is de pompflacon, dat vind ik zelf fijner werken als een tube!

De foundation is verkrijgbaar bij Trekpleister en Kruidvat in het Catrice schap voor 6,59. 
Mijn vraag aan jullie is, of jullie ervaring hebben met de lichste kleur (010), is die ook zo oranje, of valt dat heel erg mee?

Liefs Tessa, 

2 opmerkingen:

  1. Oeh.. Op de foto's ziet je toch dat de foundation oranje uitslaat ze :-/
    Wat een tegenvaller!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de 010 en die is perfect voor mij, ik vind hem erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...