maandag 16 juni 2014

Hema 256 oogschaduw kwast


Toen ik een tijdje geleden de Hema inliep bedacht ik me dat het wel eens tijd zou worden voor een goede oogschaduw kwast!



De kwast heeft 2 kanten, de eerste kant zie je hierboven. 
Kenmerken :
- lange haartjes
- niet er compact
- fijn om oogschaduw mee aan te brengen en vervolgens te blenden


Kenmerken :
korte haartjes
- heel dicht op elkaar (compact)
- fijn om bijvoorbeeld highlighter mee aan te brengen en een beetje naar beneden te blenden.

Ik gebruik deze kwast bijna dagelijks, ik vind hem heel fijn. Voor een basic look met nude tinten is deze kwasten eigenlijk genoeg, al hoe wel ik soms mijn blending brush van Hema er nog bij pak. De kwast kost 3,10. Eigenlijk geen geld voor deze super fijne basic kwast met 2 kanten!! Ik vind het zeker een aanrader?

Wat denken jullie over de kwast? Zou je hem aanschaffen? Of heb je dat al gedaan? Zoja, wat vind je ervan?

Liefs Tessa,

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...