woensdag 4 juni 2014

Look | Blue accent


Tijd voor een nieuwe look! Ik vind het altijd heel leuk om te spelen met make-up, omdat ik in Almere een blauwe mascara kocht moest ik er een look mee maken, ik gebruik de blauwe mascara als accent.




De blauwe mascara is van essence en de zwarte mascara van MAX (Action). Ik gebruikte het W7 in the buff palette voor de nude kleurtjes in de look en een Essence mono oogschaduw in een blauwe kleur met een beetje shimmer!

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs Tessa, 

6 opmerkingen:

  1. Leuke look! Heel gaaf dat je blauwe mascara hebt gecombineerd met zwarte! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie look heb je gemaakt =)
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie look is dit geworden. Vooral de blauwe mascara maakt je look helemaal af. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, subtiele look!
    De blauwe oogschaduw heb je mooi gecombineerd! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...