zaterdag 21 juni 2014

New in | Toshiba laptop

Dit artikel is een beetje met dubbele gedachte, aan de ene kant ben ik super blij met mijn nieuwe laptop maar dat betekend wel dat ik mijn oude macbook heb ingeleverd :(
Wat ik vooral heel lastig vind is dat Windows zo anders werkt als Apple, de eerste dagen kon ik mijn Windows laptop wel uit het raam gooien, ik snapte er helemaal niks van en drukte steeds op de verkeerde combinaties, gelukkig ben ik er nu (na 3 weken) redelijk aan gewend. Wel mis ik mijn macbook ongelofelijk, vooral IMovie, inmiddels gebruik ik windows moviemaker en dat gaat best oke. Ook is het internet verschikkelijk, ik weet nog steeds niet of dit aan mijn laptop ligt of aan het internet kastje ligt.

Maar het is natuurlijk ook niet eerlijk om windows met apple te vergelijken, het zijn eigenlijk 2 tegenpolen van elkaar, als ik deze laptop moet beoordelen zonder de vergelijking met apple in mijn hoofd vind ik het wel een oke laptop.

Ik kan dus weer lekker door met het leukste in de wereld ; bloggen! En jullie kunnen elke dag gewoon een artikel verwachten :) Voor de gene die het nog leuk vinden om te weten, het is de ; Toshiba Satellite c50-b-118

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...