vrijdag 13 juni 2014

Paris memories color change lipsticks


Watt Tessa, groene en blauwe lipstick? Dat lijkt me nou niet heel succes vol! Toch zijn het een van mijn favoriete lipsticks want ze veranderen op de huid zowel van je lichaam als lippen van kleur!





Boven blauw, onder groen, 
Zoals je kan zien veranderen de lipsticks van kleur al hoe wel op de huid is het wel minder als op de lippen. Zoals je kan zien hieronder met de groene lipstick!


De lipsticks zijn heel vet als je ze aanbrengt maar trekken dan helemaal in de lippen het eraf halen van de lipsticks is nog een hele opgave, zelfs met flink boenen blijven er resten zitten. Een goed teken want dat betekend dat de lipsticks goed blijven zitten. Zoals ik al zei zijn de lipsticks erg vettig als je ze aanbrengt, na een tijdje wordt dat minder en voel je de lipsticks niet meer zitten en geven ze niet meer af. En dit allemaal voor maar 1 euro, voor mij zijn dit echt budget toppertjes. De lipsticks zijn te koop bij de big bazar maar ook bij de op=op voordeelshop.

Liefs Tessa,

4 opmerkingen:

  1. Het ziet er heel speciaal uit maar het effect is echt mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig zeg! Ik had het ook wel gaaf gevonden als het blauw was:)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh heel erg speciaal maar wel leuk want het is een mooie roze kleurtje :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...