zondag 1 juni 2014

W7 | mascara | Lash tastic


Hoe handig is dat een mascara met een noen gele huls, een mascara die je niet zo snel kwijt raakt. Dat was het eerste wat ik dacht in de winkel, toen zag ik het borsteltje en was ik er over uit, dit zou een goede mascara kunnen zijn voor mij. Ik nam hem mee en heb hem getest. Benieuwd?






De mascara heeft een silicone borsteltje, de manier waarop de haartjes staan doet me een beetje denken aan een ronde borstel. Het borsteltje is redelijk dik, al hoe wel je dat steeds vaker ziet en het bijna normaal wordt. Wat vroeger een normaal borsteltje was is nu een klein borsteltje maar dat ter zijde vind ik het wel een fijn borsteltje. Het kwam effect wat ik verwacht had valt wel een beetje tegen, ik had verwacht dat je met het borsteltje echt je wimpers kon kammen en te gelijker tijd een zwarte kleur te geven.

Het borsteltje geeft zeker een royale laag mascara af op je wimpers. Hierdoor krijg je al snel een spinnen poot effect en dat is niet wat we willen. Na het aanbrengen van de mascara kan ik je zeker aanraden om er even door heen te kammen met een spooly.

De mascara is van het merk W7 wat betekend dat ze hem bij de op = op voordeelshop verkopen. Ik kocht de mascara samen met 2 andere producten voor 10 euro. Dat komt dus neer op ongeveer 3,35 per product. Als je hem apart zou kopen kost hij 3,99. Heb je nou geen op = op voordeelshop in de beurt is dat geen probleem je kan hem in verschillende webshops kopen zoals hier, hier en hier op ebay.

Liefs Tessa,

4 opmerkingen:

  1. Ik stond vorige week nog met deze in mijn handen , maar heb m toen niet gekocht. Vind het best een goed resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er zeker niet slecht uit! :-)
    Het resultaat op je wimpers is mooi, maar ik vind dat de haartjes van de borstel niet lang genoeg zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg mooi uit op je wimpers! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...