vrijdag 6 juni 2014

W7 Showing out mascara


Tijd voor een nieuw review, vandaag van een mascara. Ik ben altijd opzoek naar goede mascara's. Soms vind ik hele goede alleen niet perfect, mijn zoektocht naar een budget mascara gaat gewoon verder! Of stopt hij na deze mascara?



Dit is de showing out mascara van W7, een redelijk budget merk (3 producten voor 10 euro). Vooral het borsteltje van de mascara sprak mij erg aan, met het 'bolletje' boven op de mascara zou je goed je onderste wimper haartjes kunnen bereiken! Maar is dat ook zo?


Nee, het werkt voor geen meter, je krijgt er alleen maar dikke plakkerige wimpers van, bah dat willen we dus absoluut niet! Kijk hieronder eens voor het effect. 

Ik heb op de eerste foto kale wimpers en om de laatste 3, 1 dikke laag mascara. Zoals je wel kan zien worden je wimpers een beetje aan elkaar geplakt. De onderste wimpers heb ik gedaan met de uiteinde van het mascara borsteltje en dat is zoals je wel kan zien ook niet heel goed uitgepakt. De wimpers zijn helemaal tegen elkaar aan gaan plakken. 

Ook al is dit een budget mascara, zou ik hem niet aanraden, het borsteltje functioneert niet zoals dat zou moeten, hij laat je wimpers aan elkaar plakken waardoor er spinnenpoten ontstaan. Zowel met het bolletje op het borsteltje als het borsteltje zelf, misschien ligt het ook wel iets aan de dikte van de mascara, maar dat kan ik me eigenlijk niet zo goed voorstellen. De mascara is te koop bij de op=op voordeelshop voor 3,99 of 3 voor 10 euro. 

Wat vinden jullie? Ziet het er goed uit? Of zijn jullie het eens met mijn mening?

Liefs Tessa,  

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het resultaat niet slecht... Maar hij klinkt echt vreselijk in werking!
    En ik vind het borsteltje ook al zo'n gekke vorm hebben... Nee, die hoef ik niet! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...