vrijdag 25 juli 2014

bourjois | volume glamour max holidays (blue)


Een tijdje geleden kreeg ik een Etos cadeau bon, normaal kom ik er niet heel vaak maar dit was een goed excuus, ik was nog opzoek naar een blauwe mascara en deze leek me perfect, vandaag ga ik hem voor jullie reviewen!





Het borsteltje ziet er super goed uit, lekker groot wat betekend dat het een goede kleur zou moeten afgeven en ook nog eens volume. 


En het restulataat is ook prima, op de eerste foto heb ik geen mascara op, op de tweede foto een laagje en op de 3de foto 2 laagjes. Je hebt dus wel een beetje geduld nodig om een knal effect te krijgen. De mascara maakt van je wimpers (gelukkig) geen spinnenpoten. Het tegenovergestelde, de mascara geeft je wimpers een enorme boost, een prachtige krul omhoog, lange wimpers en een mega mooie volume! Ik heb helemaal enthousiast over de mascara en zit er zelfs over te denken om de zwarte variant eens te testen. Ik kan de mascara ZEKER aanraden als je nog opzoek ben naar een mooie koningsblauwe mascara, de mascara is onder andere bij Etos te koop voor 7,99. Wat ik een redelijke prijs vind voor de kwaliteit. Deze mascara gaat zeker mee in mijn toilettas voor op vakantie. Op de mascara staat niet dat hij waterproof is maar ik heb het idee dat ie toch wel redelijk waterproof is, aangezien ik na het reinigen van mijn ogen onder de douche met water nog steeds een beetje mascara had op de aanzet van mijn wimpers!

Wat vinden jullie van de blauwe mascara? Hot ot Not?

Liefs Tessa,

2 opmerkingen:

  1. De mascara geeft je wimpers een mooi effect maar ik ben niet zo van de blauwe kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een heftig effect! Ikzelf zou het niet dragen, maar het staat eigenlijk best leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...