zaterdag 12 juli 2014

Essence | All about nude eyeshadow

In het make-up tasje van Essence die ik kocht bij de Trekpleister zat dit leuke palette! Ik was helemaal blij dat dit palette erin zat ... maar denk ik er nog steeds zo over? Voldoet hij aan mijn verwachtingen?


In het voorjaar heeft Essence het schap weer veranderd, onder andere met 4 nieuwe paletten! Een van de 4 paletten bevat prachtige nude kleuren en heet All about Nude, zoals jullie kunnen zien is dat deze, ik hou zelf enorm van nude kleurtjes. Maar nude kleurtjes met shimmer vind ik toch iets minder, maar ik ben het palette gewoon gaan testen.



Bovenste foto met flits. Onderste foto zonder flits. 

De pigment is redelijk, vooral de 3de, 5de en 6de kleur zijn goed gepigmenteerd. De andere drie kleuren iets minder maar de shimmer van die kleuren is wel erg mooi! Alle 6 de kleuren bevatten shimmer, de 1ste en 4de kleuren iets meer dan de overige 4 kleuren maar dat is helemaal niet erg, de vele shimmers maken ze perfect als high-lighter! Ik gebruik dit palette bijna dagelijkse (soms in combi met het W7 in the buff palette), de kleuren zijn perfect voor overdag, de bruine (5de kleur) op het ooglid en iets daarboven, een heel klein beetje van de oud roze (2de) kleur om het te vervagen, aangezien die een matt is, alleen dan met glitter erdoor, klinkt een beetje vaag.. maar het is een prachtige kleur. In de arcadeboog en een beetje high-lighter soms de eerste kleur en soms de 4de kleur, ligt eraan waar ik zin in heb. De look is super simpel, snel en basic en het ziet er leuk uit!

Ik ben zeker heel blij met dit palette, zeker voor de prijs is dit een aanrader, het palette verkrijgbaar in het vaste assortiment (1ste schap) van Essence voor 3,59.

Liefs Tessa,

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...