vrijdag 11 juli 2014

MAX&MORE 12 color palette (5X)

Joehooe, vandaag heb ik een mega review voor jullie, ik ga namelijk 5 MAX & MORE palette voor jullie reviewen en ik moet zeggen dat ze me niet tegenvallen!


Smokey eye 





Ik moet eerlijk zijn dat dit palette me een beetje tegenvalt, ik ben normaal best gepigmenteerde oogschaduw van MAX verwacht alleen deze heeft dat niet zo. Dit neemt niet weg dat de kleuren combinatie wel erg mooi is! Op de eerste en laatste na bevatten alle kleurtjes redelijk wat shimmer. 

Blue palette




Wow was het eerste wat ik dacht toen ik deze kleurtjes aan het swatchen was, wat een pigment echt niet normaal. Alle kleurtjes bevatten shimmer wat ik wel een beetje jammer vind, ik had er graag nog een aantal matte kleuren tussen gezien! Verder is het echt een top palette!





Ik ben de laatste tijd helemaal into the nude kleurtjes, dat was een van de redenen dat ik super benieuwd was hoe deze kwaliteit zou zijn. De kwaliteit dit palette is redelijk, de pigmentatie is niet super maar ook niet bar slecht. Wel vind ik het goed dat matt afgewisseld is met shimmer. Het palette bevat namelijk 6 shimmer kleuren en 6 matte kleuren. 

Green eye 




Dit palette is special ontworpen voor mensen met groene ogen, oranje, gouden en roze tinten staan daar erg mooi bij en versterken de kleur groen van je ogen. De pigment van dit palette is 'te doen', het is niet dat je zegt wow wat mooi of wow wat slecht! Ook hier is afgewisseld met matt en glitter, maar toch blijft de glitter in dit palette overheersen!

Blue eye




Dit palette is speciaal ontwikkeld om blauwe ogen te versterken, groene kleuren zorgen er dus voor dat de blauwe kleur van je ogen wat beter uitkomt, dit palette bevat een paar matte kleuren, de pigmentatie is best oke en de kleuren zijn erg mooi!

Ik ben zoals ik eerder al zij best tevreden over deze palette, vooral omdat ze maar 0,79 cent kosten, bij de Action dus. Als je dus nog opzoek ben naar een leuk en budget oogschaduw palette zou ik zeker eens kijken naar een van deze palette. Voor 0,79 cent kan het niet zo snel een miskoop worden! Als laatste heb ik nog een bonus, namelijk 2 ooglooks :)

Liefs Tessa, 

Nude palette

Blue palette

4 opmerkingen:

  1. De blauwe is mooi, die wil ik nog wel, de andere heb ik al

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je ze in Emmeloord gekocht? Toen ik laatst keek waren ze er (nog) niet...
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zien er goed uit, ik wil ze ook maar kan ze hier nergens vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke palettes, zeker voor die prijs! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...