donderdag 28 augustus 2014

Catrice | Lippolish 050 en 060


Ik heb zoveel goeie dingen gehoord over deze 2 lip producten, aangezien ik helemaal fan ben van lipstains en andere lip producten die goed blijven zitten moest ik deze ook testen! 


Ik heb 2 verschillende kleuren gekocht, 050 Megan Fuchsia en 060 Mission PINKpossible. 

050 Megan Fuchsia is een fuchsia roze kleur en 060 Mission PINKpossible is een neon-roze kleur :)


De applicator ziet er op zich best goed uit, toch vind ik de applicator niet heel fijn werken voor de bovenlippen, je kan niet goed de boogjes maken/volgen van je eigen lippen, de applicator werkt wel fijn op de onderlippen omdat je daar precies de ronding van je lippen kan volgen, de lip polish stained als een gek, wat goed kan zijn. Maar daar zit ook een nadeel bij ; stel je bent een beetje uitgeschoten bij de bovenlip ; kan je dat nooit fatsoenlijk wegvegen en/of poetsen. Ook moet je goed opletten dat je de lip polish niet te ver op de binnen-lip aanbrengt, als je dit wel doet is er 99,9% kans dat er wat op je tanden zit en dat willen we allemaal niet. Als je de lip polish goed heb aangebracht dus als het niet op je tanden zit en je niet uitgeschoten ben zit de lip polish prima, aan het begin is ie nog een beetje plakkerig dus voel je hem wel zitten, ook ie is dan nog een beetje shiny omdat je nog echt het lipgloss effect heb. Na een uurtje of wanneer je iets heb gegeten is dat plakkerige weg en voel je er echt niets van en is de de kleur helemaal matt geworden, persoonlijk vind ik dit erg mooi! 

Zonder flits                                          Met flits

Met de pigment is zeker niks mis, de pigment is zelf mega goed, de lip polish dekt volledig in een laagje, wat natuurlijk top is!

Ik heb dus een beetje gemengde gevoelens bij dit product aan de ene kant is het een geweldig product voor een goede prijs maar als je dan de minpuntjes gaat bekijken ben ik toch iets minder enthousiast. Ik weet niet of ik nog snel een ander kleurtje zou aanschaffen voor 4,99. 
Ik hoop dat het voor jullie een beetje duidelijk is over wat voor 'n product dit is en wat de plus en min puntje zijn!
Wat vinden jullie van dit product? Hebben jullie zelf ook een lip polish van Catrice en wat vind je daarvan?

Liefs Tessa,

4 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren zijn dit en het heeft een goed pigment

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de kleur vind ik geweldig, maar eerlijk gezegd vind ik die applicators niet zo heel erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kleuren! :-) Mooie pigmentatie ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...