maandag 25 augustus 2014

Essence | Blush up!

Een paar weken geleden inmiddels al kocht ik een make-up tasje vol met Essence producten bij de Trekpleister, in dit tasje zat onder andere deze prachtige blush, in ieder geval in de verpakking ziet de blush er goed uit, maar is de blush op je huid ook zo mooi?



Meet the blush up van Essene, een prachtige ombre blush, de 010 versie (die ik heb) loopt over van oranje naar koraal naar roze!



De pigment van de blush is echt verbluffend goed, de kleuren zijn op je hand eigenlijk nog veel mooier!


En op het gezicht nog mooier, wat een pareltje dit zeg!


Normaal ben ik helemaal niet zo van de blush, ik draag het bijna nooit, niet omdat ik het niet mooi vind, maar meer omdat ik bang ben dat het mislukt en het er echt NIET uitziet. Dat is ook de reden dat ik er helemaal niet zoveel heb *tel ; 5*. Door deze blush up van Essence ben ik wel vaker (dan nooit) blush gaan dragen, toch vind ik het altijd een beetje spannend ofzo, haha.

Deze blush is te koop in het basis schap van Essence voor 3,59. Ik zou deze blush zeker aanraden, ben je nou niet zo van de warme kleuren blush? Kijk dan eens naar de kleur 020 (deze ligt wel in het tweede schap), dit is een hele mooie koele blush en ik heb gehoord dat die net zo goed en mooi is als 010!

Liefs Tessa,

6 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie blush =)
    Ik ben heel benieuwd naar de koele blush , snel maar even voor die kijken !!
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem wel mooi, alleen denk ik wel dat deze tint niet bij iedereen even mooi zal staan...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...