maandag 18 augustus 2014

Essence long lasting eye pencil | 19 Hot Scorch


Al een hele lange tijd heb ik mijn hoofd (en agenda) dat ik over dit oogpotloodje van essence een review wil schrijven! Dit oogpotloodje kreeg ik ook in het make-up tasje van Essene die ik al een hele tijd geleden bij de Trekpleister kocht.





De kleur die in het make-up tasje zat was 19 Hot Scorch. Ik zou de kleur omschrijven als een bruinen kleur die onwijs veel bronzen shimmers bevat.



Het oogpotloodje is heel gebruiksvriendelijk omdat je geen puntenslijper nodig heb. Je kunt het puntje namelijk omhoog draaien. De structuur van het oogpotloodje is heel fijn, het oogpotloodje is namelijk erg romig, dat werkt heel fijn omdat je daardoor (bij de meeste oogpotloodjes) geen moeite hoeft te doen met aanbrengen.


De pigmentatie van het oogpotloodje is super goed! Na 1 streepje heb je al de pigmentatie die je stiekem hoopt te krijgen, een hele mooie bruine kleur met heel veel bronzen shimmers. Met dit oogpotloodje kan je alle kanten op. Je kunt hem gebruiken voor de basis van je ooglook, op je waterlijn(en), of gewoon als oogpotlood streepje boven je oog. En dan blijft hij ook nog eens super goed zitten! Voor 1,49 vind ik dit zeker een aanrader! Het oogpotloodje is verkrijgbaar bij de vaste Essence schappen bij Kruidvat en sommige Trekpleister filialen!

Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er heel erg mooi uit, ik sta er echt een beetje verbaasd van...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, de pigmentatie ziet er echt super uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...