maandag 11 augustus 2014

Essence maximum volume mascara


Mascara's reviewen vind ik altijd heel erg leuk, vandaar dat ik inmiddels een mascara verzameling van 12 heb, ik moet wel eerlijk bekennen dat ik mijn mascara niet ma 3 maanden weggooi, omdat ik dat eigenlijk een beetje onzin vind, ik krijg namelijk helemaal geen last van mijn ogen na die 3 maanden...
Deze budget mascara van Essence heeft een grote belofte namelijk een maximum volume, zou de mascara deze belofte waar kunnen maken met dit nog al aparte borsteltje?



Het borsteltje heeft een hele aparte vorm die ik nog nooit heb gezien bij een mascara, aan de linker en rechterkant (als ik de foto van hierboven er even bij gebruik als beeld materiaal) heeft 3 kammetjes, eigenlijk heel gewoon zulk soort kammetjes zie je heel vaak bij een mascara. Maar dan heb je ook nog de boven en onderkant, deze hebben beide 1 kammetje en die zijn met een bolling wat naar voren gebracht waardoor ze nu een beetje uitsteken.

Geen mascara ^^
1 laagje mascara ^^
2 laagjes mascara ^^

Zien jullie dit effect? How pretty? Ik vind het er echt heel goed uitzien (ook in de werkelijkheid) ziet het er super goed uit. De mascara geeft veel volume maar geen spinnenpoten, doordat je met de kammetjes de wimpers goed scheiden. Ook heeft de mascara een goede diepe zwarte kleur en geeft de mascara ook nog eens lengte! Ik gebruik deze mascara heel regelmatig en kan hem jullie zeker aanraden. Voor de mascara betaal je 2,89, de mascara is te koop bij de Kruidvat (en sommige Trekpleister filialen) in het vaste schap. 

Liefs Tessa, 

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...