donderdag 21 augustus 2014

Max volume mascara waterproof


Sinds kort verkoopt de Action weer 2 nieuwe MAX mascara's. Een waterproof ; die ga ik reviewen en de gewone (niet waterproof variant!)




Het borsteltje ziet er gewoon goed uit, niks mis mee ; geen gekke vorm, geen gek materiaal of systeem. Gewoon een simpel langwerpig silicone borsteltje. 

 Geen mascara ^^
1 laagje mascara ^^

 Twee laagjes mascara ^^

Ik heb een beetje gemengde gevoelens over de mascara, de mascara op zich is prima, de diepe zwarte kleur is prima, hij is mega waterproof en het borsteltje op zich ook wel 'oke'. Maar toch is het aanbrengen wat lastig, je krijgt namelijk super snel spinnenpoten, nu zie je dat op de foto niet omdat ik er met een spooly doorheen ben gegaan, en dan ziet het er prima uit. Dat is het dus een beetje. Op zich ziet het er prima uit, alleen je heb er wel wat werk van, daarom laat ik deze mascara toch wat sneller liggen en pak ik een andere mascara. 

Voor 99 cent ; want dat is wat de mascara kost, kan je dat hem niet helemaal kwalijk nemen maar het is toch iets waar je wel rekening mee moet houden bij het aanschaffen. 

Aan het begin vertelde ik ook al wat er een 'gewone versie is', die is niet waterproof, deze heeft een wat aparte borsteltje en werkt net iets fijner. Die heeft namelijk aan de ene kant lange 'haartjes' en aan de andere kant 'korte' haartjes. 


 Hebben jullie deze mascara ook getest? En wat vond je ervan? En welk borsteltje lijkt jou fijner?

Liefs Tessa,

4 opmerkingen:

  1. Voor die 0.99 ziet het er best goed uit;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem zelf ook & ik vind het wel een goeie mascara voor 99cent :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw ik vind hem prachtig. Heb hem zelf ook

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf heb ik nog nooit een mascara gebruik met een siliconen bortseltje, maar voor die [prijs kan je het nog eens uitproberen, dacht ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...