zondag 24 augustus 2014

NYC | Lipstain (bordeaux rood)


De lipstains van NYC zijn echt een van mijn favoriete lip producten, de lipstains zijn helemaal niet duur en zitten heel fijn! Toen ik vorige week bij de Trekpleister was kon ik het dus echt niet laten om een nieuwe mooie kleur mee te nemen. 
Ik heb toen gekozen voor een mooie bordeaux rode kleur genaamd 497 Rock on Ruby.



De lipstains van NYC hebben een super fijne stift waarmee je de kleur op je lippen aanbrengt. Vorige keer zat ik een keer te google en las ik een review van de lip stain, ik weet niet precies waar het was maar het kwam erop neer dat het puntje te scherp (kwa vorm) en te dun was om mee aan te brengen, aan het begin is dit inderdaad het geval, voor dat je de lipstain wil gaan gebruiken moet je even heel hard het puntje op de bovenkant van je hand duwen. Daardoor splits het puntje en komt er meer kleur uit, is de punt zachter en brengt het veel fijner aan. Ben jij dus van plan om een lipstain te kopen denk dan even aan dit stukje ;)

Punt before


 Punt be after














Zonder flits, met flits

NYC vertelt op de site een aantal voordelen ; Kleur die tot 16 uur houdt. Geeft niet af, is niet weg te wrijven of uit te smeren, zelfs niet tijdens eten of drinken. Vederlichte formule, natuurlijke matte finish. Precies en gelijkmatig aan te brengen. Je kunt kleuren opbouwen.

Eens kijken of deze voordelen ook echt voordelen zijn of dat er niet heel veel voordeel aanzit en misschien zitten er zelfs wel nadelen aan... De kleur houdt tot 16 uur, helaas dat is niet het geval, de kleur houd heel lang (4 tot 6 uur) maar aan de 16 uur gaan we echt niet komen. De kleur geeft niet ad, is niet weg te vegen, ook niet tijdens het eten. Hier heeft NYC deels gelijk, de kleur is inderdaad niet uit te vegen en geeft niet af, maar de kleur slijt wel een beetje af na het eten hoor ;). Ze zeggen dat de kleur een natuurlijke matte finish geeft, en dat is wel degelijk zo, de kleur is heel mooi mat! Ze zeggen ook dat de kleur precies en gelijkmatig aan te brengen is, daar hebben ze ook zeker gelijk, de kleur is heel mooi egaal en strak aan te brengen. Als laatst zeggen ze dat de kleur goed op te bouwen is, hier ben ik het minder mee eens, op de swatches hierboven zie je eerst een brede streep, hier heb ik geprobeerd de kleur op de bouwen, daarnaast zie je een dun streepje en dit is maar 1 dun laagje lip stain. Zo kun je wel zien dat de kleur niet echt op te bouwen valt, aangezien ik over de eerste streep wel 10x over dezelfde plek ben gegaan en allebei de strepen dezelfde kleur lijken te zijn!

Voor 3,99 vind ik dit een mega fijn product, ik zou je zeker een keer aanraden om een lip stain te proberen (als je dat nog niet heb gedaan)!

Liefs Tessa,

4 opmerkingen:

  1. Ik kan niet wennen aan een lipstain. Ik vind het zo ongeloofelijk raar dat je er met een stift gaat opzitten..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm klinkt fijn!
    Maar zelf zou ik het niet aanschaffen!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hmmm het klinkt best prettig, maar ik vind het een beetje vreemd idee om dat zo aan te brengen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben niet zo'n fan van lipstains! Ik vind het zo 'nat' dat het lijkt of je met een markerstift je lippen aan het bekladden bent! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...