maandag 4 augustus 2014

Review | W7 In the nude

Yoehoooeeee, ik heb hem, DE dupe van UD Naked 3. Nadat ik terug ben gekomen uit Frankrijk ben ik bijna gelijk naar de op=op voordeelshop gerend, eerste maandag ochtend (toen ie nog dicht was STOMM!!!) en daarna dinsdag middag in mijn pauze van het werken ;)


En ik vind hem prachig, als het echt een dikke dupe van Naked 3 is, zou ik geen 40 dollar neer leggen voor de echte Naked 3, maar de 8 hele euro's die ik ervoor betaalde heb zijn het helemaal waard!

De uiterlijk van het doosje, nou ja eigenlijk blikje ;) is erg mooi, het 3D effect vind ik super mooi. De kleuren zijn ook prachtig, ze zijn een beetje geinspireerd (denk ik) van de kleuren uit het palette, een leuk idee (als het zo bedoeld is dan :))
Net zoals bij het in the buff palette zit er weer een kwastje bij, om precies te zijn ; exact hetzelfde kwastje, zoals ik bij het in the buff palette review al zei ; er is niks mis mee, maar een topper is het ook niet!


Het palette bestaat uit 12 kleuren. Allemaal nude tinten die naar de roze kant neigen, erg mooi!

De eerste 3 kleuren die je tegen komt in het in the nude palette zijn Latte een hele, hele lichte roze matte kleur. Daarnaast zit de kleur Angel een mooie licht roze kleur met heel veel zilveren glittertjes, Venice is een wat oud-roze kleur met ook wat glitters, niet zoveel als bij Angel maar toch redelijk wat!

 De 4de kleur uit het palette is Marilyn, dit is een prachtige matte kleur, deze is ook prachtig oud-roze. Hij doet me een beetje denken aan de kleur Venice alleen dan wel zonder shimmer. Daarnaast vinden we Copper pot, een mooie oud-roze tint met shimmer. Sun kissed, is alweer de 6de kleur uit het palette, dit is een gouden kleur met een hele roze ondertoon, ik vind hem erg mooi ook deze bevat shimmer. 

Alice, is de derde, laatste en donkerste matte kleur uit het in the nude palette. De kleur neigt een beetje naar de paars toe, maar is toch wel echt roze! Bad Manners is de 8ste kleur uit dit palette, de kleur is bruin met een paarse gloed en heel veel gekleurde shimmers. Daarnaast zit de kleur Coffee Cup, een mooie bruine kleur met een roze ondertoon met heel veel glittertjes :)

De kleur Mud Slide is een kleur die ik lastig kan omschrijven, hij is licht bruin met heel veel glitters, als ik het even heel simpel moet uitdrukken. De een naar laatste kleur uit het palette is Tokyo, dit is een grijze (zilveren) tint met heel veel glitters! De laatste en donkerste kleur uit het palette heet Fashionista, dit is een bijna zwarte kleur met heel veel (en dan bedoel ik ook echt heel veel) paarse glitters!

Van onder naar boven (van links naar rechts)
Latte, Angel, Venice, Marilyn, Copper Pot, Sun Kissed, Alice, Bad Manners, Coffee Cup, Mud Slide, Tokyo, Fasionista

Ik ben laaiend enthousiast over het palette, ondanks dat de matte kleuren iets minder dekken vind ik ze onwijs mooi, de shimmer kleuren zijn echt prachtig! Ik vind dit palette zeker net z'n succes als het in the buff palette, en ik zou eigenlijk geen echte voorkeur hebben voor in the nude, of in the buff, pff nee dat is me een te moeilijke keus. Hebben jullie voorkeur? en wat vinden jullie eigenlijk van het in the nude palette? Het palette is op verschillende plekken online verkrijgbaar maar ook bij de op=op voordeelshop (in Emmeloord) voor rond de 8 euro, per winkel of webshop kan dit wat variëren!

Liefs Tessa, 

5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...