vrijdag 26 september 2014

Essence kabuki brush!


Vandaag heb ik een review voor jullie van deze kabuki brush, ik kan jullie alvast verklappen dat ik razend enthousiast ben :)



Al heel lang was ik van plan om deze kabuki te kopen, toch liet ik hem elke keer weer staan, tot een paar weekjes geleden, toen heb ik hem toch maar meegenomen!



De haren van deze kwast staan mooie en compact tegen elkaar, helemaal goed want dat is natuurlijk wel de bedoeling!


De kwast is echt mega zacht echt magic gewoon <3 aan="" af="" al="" allebei="" als="" ben="" bij="" brengt="" compact="" de="" een="" egaal="" en="" erg="" fijn="" gaat="" gebruik="" geen="" gekomen="" goed.="" helemaal="" hem="" het="" ik="" is="" kabuki="" kwast="" losse="" make-up="" met="" mijn="" nadeel="" natuurlijk="" nbsp="" nog="" nu="" om="" paar="" poeder="" poederen.="" powder="" te="" tegen="" wat="" weken="" wel="" zelf="" zowel="">

De kabuki brush van Essence is verkrijgbaar in het (uit mijn hoofd) nail-art schap (tweede schap) van Essence. De kwast kost 3,99 wat ik echt geen geld vind voor z'n fijne kwast! Ben je nog opzoek naar een kabuki brush kan ik deze van harte aanbevelen :)

Liefs Tessa,

Welke kabuki brush gebruiken jullie?

3 opmerkingen:

  1. Hij lijkt me erg fijn! Er gaat volgens mij iets fout met de tekst in de laatste allinea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem wel zien liggen, maar ben nu zekers van plan hem eens aan te schaffen...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...