zaterdag 13 september 2014

Saffron 12 colours matte eye shadow 03


Een tijdje geleden kwam ik dit oogschaduw palette tegen bij de Big Bazar, ik vond het palette er wel erg interessant uitzien door de felle kleurtjes, daarom kocht ik hem. En vandaag ga ik hem voor jullie reviewen!


Ik kocht het palette in de kleur samenstelling 03, dit is een palette met matte felle regenboog en smokey eye kleuren!


 De bovenste 6 kleuren uit het palette zijn paars, grijs, zwart, magenta, baby blauw en groen.


Zonder flits                                                 Met flits 

De onderste 6 kleuren zijn; Oranje, roze, rood, geel, licht groen en licht blauw!



Ik vind de pigmentatie van dit palette echt onwijs goed, de kleuren zijn zo BAM!! haha. Het enigste waar ik een beetje mee zit is dat de kleuren echt onwijs kruimelig zijn, zo erg dat er soms gewoon losse stukjes oogschaduw in het doosje zitten en dat is niet erg fijn en ook nog eens erg zonde! Met het aanbrengen op het oog merk je daar ook wel wat van omdat je echt mega snel fall-out krijgt!
Toch heb ik er op mijn oog iets moois van weten te maken!



Conclusie
De pigmentatie van het palette is echt geweldig, vooral voor matte en felle kleuren! Door de korrelige oogschaduw is het alleen wat lastig om met de oogschaduw te werken doordat je snel fall-out krijgt. Voor de 2,99 die je er voor betaald bij de Big Bazar vind ik het zeker een aanrader!

Liefs Tessa,

7 opmerkingen:

  1. Hey deze heb ik ook gekocht. Maar nog geen tijd voor gehad om te gebruiken. Zin er echt knallend uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een toffe kleurtjes! De ooglook is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pigmentatie zeg! Ziet er top uit! Jammer dat de kleuren wel wat fall-out hebben, maar als ik zo naar je mooie look kijk valt er wel goed mee te werken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het geweldig mooi, deze kleuren...onwijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig! Ik ben er vaak langs gelopen, maar nu wil ik hem zeker hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...