vrijdag 24 oktober 2014

Colagete MAX white one optic


Al een hele tijd gebruik ik de nieuwe MAX white one tandpasta  namelijk de Optic! In Frankrijk kocht ik mijn eerste tube en inmiddels is dit al op en ben ik aan de tweede tube bezig! Tijd voor een review van deze tandpasta!



Het is wel een beetje zo dat voor iedereen een andere tandpasta fijn werkt, ik ben zelf helemaal fan van de max white one serie van colgate, en de meeste van die werken prima voor mij persoonlijk zo ook de nieuwe Optic!




De tandpasta is blauw van kleur met shimmertjes en blauwe puntjes, tijdens het tandenpoetsen ontploffen die kleine blauwe spikkels in fel blauwe kleur, als je klaar ben met poetsen is gegarandeerd ook je hele wasbak blauw, en dat vind ik zeker wel een minpuntje, vooral de blauwe vlekjes die niet zijn ontploft in je mond geven een enorme troep in je wasbak en moet je er echt afpoetsen!
Kwa wat de tandpasta voor je tanden doet vind ik het echt een top product , het beloofd een wittere tanden na een poets beurt en dat merk ik ook echt. Na 1 poets beurt zien mijn tanden er duidelijk witter uit en dat is natuurlijk wel erg fijn :)

Als je ook z'n fan ben van de Max white one lijn van Colgate zou ik deze zeker eens proberen, de tandpasta is te koop bij onder andere Kruidvat, Trekpleister en Etos voor 4,39EUR!

Liefs Tessa,

4 opmerkingen:

  1. Deze heb ik ook geprobeerd en het is inderdaad een heel erg fijne tandpasta...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze geprobeerd, maar zie weinig verschil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik deze ook en vind hem heel fijn. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...