donderdag 2 oktober 2014

Primark beauty powder foundation brush


Vandaag heb ik een review voor jullie van deze primark brush!



Een paar weken geleden vond ik eindelijk deze kwast bij de primark in Almere, een hele tijd heb ik hem niet gevonden maar gelukkig nu wel :)





Dit is de grote bufferkwast van Primark zelf noemen ze het de Powder foundation brush, zelf breng ik er erg graag foundation mee aan, maar ik heb natuurlijk wel even getest of je er ook foundation poeder mee kan aanbrengen en ik moet zeggen dat dat super goed ging. Doordat de haartjes redelijk dicht op elkaar staan kan je super makkelijk de foundation poeder in je gezicht 'duwen'. Toch vind ik de kwast net wat fijner voor het aanbrengen van vloeibare foundation, ook hiermee duw je de foundation als ware in je huid waardoor het er super natuurlijk uitziet en goed blijft zittenn. De kwast heeft hele zachte haartjes waardoor het aanbrengen ook nog eens aangenaam gebeurt ook. Voor mij is dit een echte budget topper!

De kwast is verkrijgbaar bij Primark voor 2EUR ik vind dat zelf echt super goedkoop voor z'n fijne kwast als deze.

Heb jij deze kwast ook? Wat vind je ervan? Of zou je de kwast graag nog willen aanschaffen?

Liefs Tessa,

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...