donderdag 23 oktober 2014

Primark stippling brush

Jullie hadden al een review kunnen lezen van de foundation brush van de Primark en vandaag ga ik de stippling brush voor jullie reviewen!




De stippling brush is een niet heel grote kwast, de kwast is net wat korter dan je hele hand + vingers. De haren staan best wel heel dicht op elkaar zodat je het product mooi op je gezicht krijgt.



De stippling brush kan je voor verschillende dingen gebruiken zoals het vervagen van je concealer, het aanbrengen van blush of het aanbrengen van poeder op bijvoorbeeld je T-zone. Ik gebruik de kwast zelf het liefst voor het aanbrengen van poeder producten zoals blush, highlighter of bronzer op de wangen, de kwast verdeeld het product gelijkmatig en dat is toch wel erg belangrijk!

Ik gebruik deze kwast met veel liefde en ben erg blij dat ik deze kwast toch gekocht heb bij Primark, de kwast kost daar 2EUR wat ik helemaal niet duur vind voor z'n fijne kwast als deze. Als je bij de Primark komt en je heb deze kwast nog niet vind ik dit zeker een aanrader,

Liefs Tessa,

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...