maandag 6 oktober 2014

Primark Volumising Ultra Black Mascara

Ik was erg benieuwd naar de Primark beauty, daarom heb ik de afgelopen keer dat ik bij de Primark was heel wat beauty spulletjes meegenomen en vandaag ga ik de Mascara reviewen!







Het uiterlijk van de mascara vind ik heel goedkoop ogen, niet heel chique, niet heel gek want voor 2.50EUR kan je geen Chanel huls verwachten ;). 
De borstel van de mascara is heel dik, aanbrengen gaat daardoor wel lastig (let op foto 4 en 5). 

Geen mascara ^^

1 laagjes mascara ^^

2 laagjes mascara^^

Door de mega dikke borstel is aanbrengen van de mascara wel wat lastiger. Helaas is het resultaat op de wimpers niet zo mooi, er ontstaan hele erge spinnenpoten en dat vind ik echt verschrikkelijk! 

Helaas is dit een beetje een tegenvaller, ook voor 2,50EUR is het geen aanrader.

Liefs Tessa, 

3 opmerkingen:

  1. Wat ziet de huls er prachtig uit. En wow, wat heb je een mooie, lange wimpers!
    Liefs, Felicia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De verpakking is echt mooi, jammer van de spinnenpoten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de verpakking ziet er wel ontzettend leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...