vrijdag 17 oktober 2014

W7 IN THE NIGHT


Yeyy eindelijk heb ik het nieuwste palette van W7 genaamd IN THE NIGHT, benieuwd wat ik er van vind?


Ik vind de kleuren combinatie van het palette onwijs mooi, de paarse, roest-bruine en grijze kleuren vind ik erg mooi zowel los van elkaar als bij elkaar! Wat ik wel mis is een mooie matte kleur, de enigste matte kleur die er inzit is de zwarte kleur, van mij had er wel een mooie paarse of roest-bruine matte kleur in mogen zitten. Maar ik moet zeggen dat ik de shimmer tinten die er wel inzitten erg mooi vind!


Zoals we gewend zijn zitten er 12 verschillende kleurtjes in het palette zoals ik net als zei bevatten alle kleuren shimmer behalve de zwarte! Ik vind het wel een beetje jammer dat de kleuren van de achterkant helemaal niet overeen komen met de kleuren in het palette zelf, de kwaliteit gaat daar natuurlijk niet van ophoog of omlaag maar het is zeker een verbeterpuntje voor W7! En ik ben trouwens niet de enigste die dat vind, toen ik bij de kassa van de op=op voordeelshop stond vroeg de verkoopster of ik wel goed had gekeken in het doosje en niet alleen op de achterkant had gelet omdat de achterkant afwijkt van de binnenkant..

Het kwastje wat erin zit is hetzelfde als bij de voorgaande palette, aan de ene kant een spons applicator en aan de andere kant een plat kwastje!


Laatste 6 kleuren uit het palette
 De bovenstaande foto's zijn gefotografeerd met flits.

De pigmentatie is 'oké', hij had zeker beter gekund maar heel slecht is het ook weer niet, de kleuren zijn in ieder geval zichtbaar ;)!
Wat ik wel heb gemerkt heb is dat de kleuren echt onwijs moeilijk blenden op het oog, en mijn gevoel werd bevestigd toen ik later het filmpje van LLG zag die het palette testen! Heel veel kanten kun je dus niet op met het palette, ik vind het erg jammer.

Ik vind dit dan ook het slechtste palette tot nu toe van W7, als je graag een palette van W7 wil aanschaffen zou ik voor de W7 In the buff of eventueel W7 In the nude gaan, alle 3 de palette kosten 7,99 per stuk en zijn zowel online verkrijgbaar als in de winkel, ik kocht mijn palette bij de op=op voordeelshop in Emmeloord!!

Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit maar inderdaad het pigment had beter gekund

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleurkeuze vind ik heel mooi maar jammer van de poederige oogschaduw :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kleuren, ik vind het pigment nog best oké

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...