donderdag 9 oktober 2014

W7 Yummy baked eyshadow | Gold Dust!

Toen ik bij de W7 make-up(jes) aan het kijken was zag ik deze baked eyeshadow, ik was erg benieuwd naar de kwaliteit dus ik nam hem mee!







Ik vind de kleur moeilijk te omschrijven, ik denk dat ik de kleur kan omschrijven als een taupe kleur met heel veel gouden shimmers!




De structuur van de oogschaduw vind ik erg fijn! De oogschaduw is wel wat een de kruimelige kant, maar het is nog te overzien! De pigmentatie van de oogschaduw is echt super! De kleur is echt prachtig bij de swatch (en op het oog). Gelukkig valt de fall-out heel erg mee, ondanks de kruimelige structuur

6 opmerkingen:

  1. Ook al kruimeld die Wat, ik vind het een mooie kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, deze ziet er echt prachtig uit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoii Hoii
    Ik lees al best lang je blog maar reageer nooit. Maar ik wil even zeggen dat jij jou blog geweldig goed onderhoud! Mijn complimenten !! Ojaaa en diyvind ik ook altijd heel leukkk!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...