woensdag 19 november 2014

Look | Everyday

Vandaag heb ik een nieuwe look voor jullie, dit is de look die ik bijna elke dag naar school of werk draag! Mijn everyday look dus :)






Als basis op het ooglid gebruik ik een combinatie van de eerste 2 kleurtjes (matt) uit het 12 kleuren palette van MAX&MORE ^^, dat breng ik aan met de fluffy kant van mijn hema  eyeshadow brush, als ik dat heb aangebracht gebruik ik een donkerde bruin kleurtje meestal een donker bruine kleur uit het 28 kleurtjes palette van MAX&MORE, die breng ik dan aan met de harde en stevige kant van mijn Hema kwast in de arcadeboog van mijn oog, ik blend dat alles weer een beetje met de fluffy kant, als ik zin heb in wat glitters gebruik ik nog een lichte glitter kleur uit 1 van de palettes, die breng ik dan ook aan met de harde/stevige kant van de hema kwast. Meestal gebruik ik onder het geheel nog een oogschaduw basis en anders dip ik wat concealer/foundation op mijn oog. Ik maak het alles af met een mascara, soms een 2B mascara, soms een van Essence of anders de bovenstaande ^^ van de primark!

Liefs Tessa,

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...