zaterdag 1 november 2014

MAX&MORE 28 color eyeshadow palette N01 forrest


Toen ik op instagram foto's van de nieuwe MAX&MORE palette zag heb ik voor de volgende ochtend gelijk een bezoekje bij de Action gepland en gelukkig lagen bij onze Action de nieuwe palette ook al! Vandaag ga ik nummer NO1 Forrest voor jullie reviewen!




Ik vind de uistraling van de palette best wel erg leuk, het ziet er niet mega goedkoop uit ofzo, het is natuurlijk ook niet een Chanel uitstraling maar dat mogen we als je het mij vraagt ook niet verwachten van MAX&MORE.




In het palette zitten 28 hele mooie bruin/groene/zwart-gouden tinten + 2 sponsapplicators.


Zoals ik in de inleiding al vertelde ga ik NO.1 Forrest reviewen!



Een van de belangrijkste dingen, de pigmentatie. Ik De pigmentatie is minder maar bij sommige kleuren neigt hij toch naar het goed. Vooral bij de laatste kleuren zien we dat de pigmentatie een stuk omhoog gaat, helaas zien we weinig van de kleur bij de eerste kleurtjes. Ook de groene kleurtjes doen het redelijk, sommige wat minder en sommige wat beter. Over de pigmentatie kunnen we dus wel stellen dat die redelijk is.


Ik heb ook nog even een look gemaakt met het palette, de kleuren blenden goed alleen een nadeel aan het blenden is, is dat de kleuren zo vervagen dat je er bijna niets meer van ziet, gelukkig kan je ze daarna nog wel opbouwen en de kleur nog intenser maken!

Ik vind het een prima palette vooral voor 2,49EUR is het een prima palette, de kwaliteit is een dikke Oké! Mocht je bij de Action komen zou ik zeker eens kijken of het iets voor jou is!

Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

  1. Hte ziet er leuk uit ,en eigenlijk bedenk ik mij dat ik best wel weinig groentinten in mijn make up gebruik en in dit palette zitten best mooie tinten, dus.... maybe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor het geld vind ik het pigment juist enorm goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het pigment echt super voor dat geld!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...