donderdag 6 november 2014

MAX&MORE 28 color eyeshadow palette N03 Floral


Vandaag heb ik een review van het derde Floral palette van MAX&MORE. Benieuwd naar de pigmentatie?





Zoals de naam van het palette al zegt zitten er mooie floral tinten in, als ik denk aan bloemetjes denk ik aan roze en paars en dat zijn nou precies de kleuren die er in zitten.



De pigmentatie van dit palette is echt WOW, de kleuren zijn zo mooi helder en bevatten onwijs veel pigment, ik vind het echt een toppertje! Vooral de paarse, blauwe en zwarte kleuren bevatten erg veel pigment!

Voor 2,49EUR vind ik dit echt een budget toppertje en een hele grote aanrader, het palette is verkrijgbaar bij de Action!

Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

  1. Prachtig palette! Ik heb er ook 2 van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooi budget product! Zulke felle kleuren had ik niet verwacht. x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...