vrijdag 7 november 2014

MAX&MORE 28 color eyeshadow palette N04 Nude


Vandaag heb ik een review voor jullie van het 4de (en laatste) MAX&MORE 28 color palette. Benieuwd naar dit nude palette?


In dit palette zitten allerlei verschillende nude tinten, van hele licht tot hele donkere tinten. Van matt tot shimmer, in dit palette vind je het allemaal.


Daglicht
Met flits
De pigment van dit palette is best ok├ę, niet slecht maar ook niet super goed. Vooral de donkeren kleuren pakken goed uit, de lichte tinten doen het iets minder maar zeker prima voor dit budget palette.
Met het blenden van de oogschaduw op het oog merk ik wel erg dat de kleur vervaagd, maar gelukkig kan je hem wel weer opbouwen tot een mooie heldere kleur.

Voor 2.49EUR vind ik dit palette zeker een aanrader!

Liefs Tessa,

4 opmerkingen:

  1. Deze heb ik ook, voor die prijs een prima palette;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie palette, voor die prijs vind ik het pigment super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouw wat een mooi palet voor zo'n prijs ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...