maandag 17 november 2014

MAX&MORE Eyebrow pencil


Al een tijdje viel mijn oog op de wenkbrauw potloodjes van MAX&MORE, ik weet niet waarom eigenlijk maar steeds liet ik ze toch liggen, maar uiteindelijk heb ik ze toch meegenomen en vandaag heb ik een review voor jullie van deze potloodjes!



Ik heb 2 kleurtjes meegenomen omdat ik niet zo goed wist welke kleur ik eigenlijk nodig had!

De lichtbruine kleur heeft een coole ondertoon, de bruine kleur heeft een meer warme ondertoon, op die manier kan je zelf kiezen wat jou het beste staat!


Op de achterkant van het oogpotloodje zit nog een kammetje, in de dop zit een puntenslijper verwerkt en er zit nog een losse puntenslijper bij, een beetje dubbel maar het is beter als niets :)


De swatches, de kleuren zijn allebei erg mooi. De onderste kleur is de lichtbruine kleur met coole ondertoon en de bovenste kleur is de bruine kleur met een wat warmere ondertoon!

Op de wenkbrauwen ziet het er zo uit ;
Links ; Mijn eigen wenkbrauwen
Rechts ; Mijn wenkbrauwen gedaan met wenkbrauw potloden (Links Bruin. Rechts Licht bruin.)

Voor 59 cent vind ik het goede potloodjes, eigenlijk doe ik mijn wenkbrauwen niet zo vaak maar als ik ze doe denk ik dat ik ze toch blijf doen met mijn Catrice kitje, maar als budget-proof versie vind ik deze potloodjes erg goed!

Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

  1. Ziet er best goed uit, alleen misschien iets te donker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er best mooi uit....en helemaal voor die prijs kan je nog eens een potloodje verslijten..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit, maar zelf doe ik nooit me wenkbrauwen :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...