zaterdag 15 november 2014

MAX&MORE stick concealer

Concealer, ik kan geen dag zonder. Ik heb zo mijn favorieten maar ik blijf toch concealers testen omdat het altijd beter kan!
Vandaag een review ik de MAX&MORE Stick concealer!



Ik heb gekozen (op de gok) voor de kleur medium beige, opzich had de kleur wel een tintje donkerder gemogen!



De verpakking oogt wat goedkoop, nou ja oogt, hij is ook goedkoop, maar dat had iets beter gemogen maar verder heb ik niets te klagen!





De concealer dekt heel goed alleen is die heel stevig en helemaal niet romig waardoor je hem minder goed kan blenden met stempel bewegingen, met vegen lukt het wel alleen dan krijg je heel snel vlekken, dat vind ik wel erg jammer.

De concealer kost 0.59 voor dat geld zou ik zeker eens kijken of deze concealer iets voor jou is, voor mij is het helaas niet de perfect concealer, helaas. Hopelijk komt MAX&MORE ooit met een vloeibare concealer!

Liefs Tessa,

4 opmerkingen:

  1. Ziet er wel goed uit, ik heb hem ook nog liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toevallig heb ik deze concealer vandaag in de Action gekocht. Benieuwd wat ik er van zal vinden. Op de swatches vind ik de kleur alvast heel licht / wit. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hmmm, ik ben best nieuwsgierig, ik had er al een paar keer naar staan kijken bij action!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit, maar hij is inderdaad wel erg licht!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...