zondag 16 november 2014

New in | Sony alpha 58


Ik heb lang gewerkt, lang gespaard, mijn koopgedrag aangepast (in hoe verre dat me lukt) en daardoor heb ik eindelijk een spiegelreflex camera gekocht!
Ik vond het maar een moeilijk keus, wat moet ik nou doen ik kwam er niet uit. Gelukkig woon ik op een paar kilometer van Camerenu, ik kon daar dus heel mooi informatie inwinnen over de beste camera!

Uiteindelijk is het toch de Sony Alpha 58 geworden.
Vanaf nu zullen de meeste foto's van mijn blog gemaakt zijn met deze geweldige camera. 
Ik moet zeggen dat ik de instelling nog niet helemaal goed snap maar het gaat steeds beter ;)

Ik heb hem al intensief gebruikt, vooral in Rotterdam heb ik heel wat foto's gemaakt!





Liefs Tessa, 

2 opmerkingen:

  1. Zo hij maakt echt mooie foto's! Ik denk als wij onze katten naast elkaar zetten dat we niet weten wie wie is ahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...