zondag 30 november 2014

P.S.LOVE fasical cleansing pad (+tip)

Vorige week was ik dit artikel aan het schrijven, ik heb toen heel mooi uitgelegd hoe je deze pad kan gebruiken om je kwasten schoon te krijgen. Toen ik vorige week bij de Kruidvat kwam zag ik precies deze pad liggen en daar stond op dat het was om jezelf mee te reinigen! Ik heb het dus helemaal verkeerd begrepen en daarom heb ik het artikel toch maar even overnieuw gemaakt!


Ik had helemaal niet stil gestaan bij deze tekst ^^, ik dacht gewoon dat het prima zou zijn om je kwasten mee schoon te krijgen, haha. 


De cleansing pad kan je heel makkelijk om je vinger heen schuiven en dan ligt hij ideaal in de hand, ideaal om je gezicht of lichaam mee te reinigen! Als je met de pad over je lichaam/gezicht gaat voelt dat vind ik persoonlijk erg fijn, door de kleine plastic haartjes voelt het alsof de pad precies de vormen van je lichaam volgt. Ik zou hem niet gebruiken zonder facewash of douchegel anders voelt het echt heel erg gek, een beetje stug!


Nu mijn tip, gebruik hem gewoon als brush cleansing pad voor je oogschaduw/kleine kwasten!
Ik vind hem daar echt ideaal voor!

Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

  1. Zelf heb ik er ook eentje en ik vind hem heerlijk in gebruik, echt prettig....leuke artikel...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...