zaterdag 8 november 2014

P.S.LOVE Lip gloss crayon


Vandaag heb ik een review voor jullie van het bovenstaande lipproduct, ga jullie helemaal uitleggen wat voor product dit is want ik denk dat niet iedereen hier mee betekend is!



Primark heeft dit product de naam lip crayon gegeven, zelf zou ik het meer een tinted lip balm noemen.

Ik denk dat we allemaal de clinique tinted lip balms wel kennen, misschien heeft niet iedereen (net zoals mij)hier er ervaring mee. Ook Catrice heeft tinted lip balms die je hier mee kan vergelijken in het assortiment zitten, zelf heb ik er daarvan 2 waar ik niet meer zonder mee kan!

Eigenlijk is dit puur een lipbalm met kleurtje in een potlood vorm (met een draai systeem). 






Als je de lipbalm aanbrengt geeft het geen bom van pigment maar je ziet er zeker wel iets van, een bom aam pigment mogen we eigenlijk ook niet verwachten aangezien het toch een (tinted) lipbalm is.

Ook vervaagd de kleur best wel snel maar dat komt ook doordat het een lipbalm is. De structuur van dit product is ook best wel vettig/romig ook doordat het een lipbalm is. Ik heb het elke keer wel mooi over een lipbalm maar verzorgt het dan ook? Nee, bijna niet, het product voelt wel heel comfortabel op de lippen maar mijn ervaring is, is dat ie niet verzorgt.



De lipbalm vervaagd dus wel erg snel maar vervagen doet hij wel 'mooi', het is niet zo dat het heel vlekkerig of vegerig gebeurd naar het vervaagd juist best wel gelijk matig, dat vind ik dan toch wel een pluspuntje!

Al met al ben ik toch wel te spreken over deze lipbalm, ik vind de kleur erg mooi, de structuur ik fijn en voor de prijs (2EUR) kan je hem al helemaal niet laten liggen. Sowieso ben ik wel te spreken over de beauty producten van de P.S.Love, het beautymerk van de Primark. Mocht je dus weer eens bij de primark komen vergeet dan niet om even het beauty gedeelte leeg te roven!

Liefs Tessa,

2 opmerkingen:

  1. Ikkon het product zeker niet maar het ziet er heel erg goed uit

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...