maandag 8 december 2014

Catrice ALLROUND Concealer Palette


Dit concealer palette van Catrice staat al mega lang op mijn wishlist, maar steeds kocht ik hem toch niet en ging ik er vandoor met mijn andere favoriete concealer! Laatst kwam ik bij de Kruidvat en heb ik hem toch maar meegenomen!


Er zitten 5 verschillende tinten in het palette

  • Groen : Neutraliseert roodheid
  • Roze : Camoufleert donkere cirkels
  • Donker beige : Camoufleert oneffenheden
  • Beige : Camoufleert oneffenheden
  • Licht beige : Camoufleert oneffenheden








Alle 5 de kleurtjes hebben een prima pigmentatie en kunnen oneffenheden zeker camoufleren, in dat opzicht is de concealer echt top! Ik vind dat er alleen een minpuntje is en dat is dat de concealer helemaal NIET zuinig werkt, ik heb het concealer palette nu iets minder als 2 weekjes gebruikt en de beige tint is al voor de helft op en de groene en roze concealer bevatten al een grote deuk, ik denk dat dit komt doordat de concealer onwijs romig is kwa structuur, helemaal niets mis mee behalve dan dat het echt heel snel op gaat!
Dat vind ik zeker een minpuntje want ik heb er niet zoveel trek in om elke maand een nieuwe palette te kopen!

Het palette is verkrijgbaar bij de filialen van Kruidvat en Trekpleister met een Catrice schap, de palette kosten daar €3,59!

Liefs Tessa,

6 opmerkingen:

  1. dit staat eigenlijk ook al heel lang op mijn wishlistje , maar om de een of andere reden koop ik het nooit!...apart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde deze ook al heel lang kopen, maar nog steeds niet gedaan, het klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn palette is dit. Bij mij gaat hij juist ontzettend langzaam op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze heb ik zelf ook. Kwalitatief een fijn palette, maar inderdaad een groot nadeel dat het snel op gaat. En ik gebruik maar 2 kleuren ervan, dus het is zonde om daarvoor een heel nieuw palette te kopen. Maar ach, nog steeds wel lekker goedkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze gebruik ik zelf ook, ik vind hem goed!
    Maar de Palette gaat snel op :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer van het minpuntje, maar verder klinkt het wel erg goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...