donderdag 4 december 2014

Catrice Colour Correcting Mattifying Powder


Al een hele tijd stond deze powder van Catrice op mijn wishlist, hij zier er namelijk erg leuk uit met al die kleurtjes, die natuurlijk ook een functie hebben ; maar daar later meer over!





Zoals ik al zei zitten er verschillende kleuren poeder in, alle kleuren hebben een eigen functie!

  • Roze verfrist de vermoeide teint.
  • Paars geeft de doffe huid glans.
  • Groen neutraliseert roodheid. 
  • Beige ondersteunt de natuurlijke huidtint. 


Ik gebruik de powder nu al een paar weekjes en ik moet zeggen dat ik niet erg ethousiast ben, ik zie niet echt verschil kwa kleuren correctie en ik vind dat de powder er heel erg nep uitziet op het gezicht, erg jammer want het had echt een top product kunnen zijn, dit is dus geen product die ik opnieuw zou kopen (of ├╝berhaupt opmaken). De powder kost €4,59 en is verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister filialen met een Catrice schap!

Liefs Tessa,

6 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook maar merkte ook nooit verschil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook en vind hem echt heel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat jammer dat je erg niet zo tevreden mee bent.....hij leek mij wel wat, maar nu heb ik toch mijn bedenkingen erbij gekregen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend jammer! Het had zo'n topproduct kunnen zijn. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat hij tegen valt!
    Ik gebruik graag de All About Matt van Essence :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat hij zo tegen valt! Om te matteren gebruik ik de Agent Zero Shine van Benefit! :-)
    Niet goedkoop, maar wel goed spul!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...