donderdag 18 december 2014

Essence effect eye pencil long-lasting | 01 Silver-Surfer


Ik heb een tijd gehad dat ik helemaal weg was van een zilver lijntje boven mijn oog, vroeger deed ik dat altijd met oogschaduw maar toen ik een oogpotloodje zag liggen in het zilver heb ik die meegenomen.


Het oogpotloodje komt niet uit de normale oogpotloodjes lijn van Essence maar een vrij nieuwe lijn genaamd effect longlasting eye pencil, er zijn verschillende kleuren maar ik heb gekozen voor 01 silver-surfer!




De kleur is gewoon echt zilver met heel veel shimmers :)
Bovenste met flits, de onderste zonder flits.

Het aanbrengen van het oogpotloodje is niet z'n succes, het potloodje is zo romig dat het voor geen meter werkt en je dikke klonten en halve punten (ik maak geen grapje) achter laat op je waterlijn of boven je wimper rand, super jammer, maar ik ben bang dat dit potloodje nooit gebruikt gaat worden... Helaas, een echte budget flopper.

Het potloodje is verkrijgbaar in het 2 en 3 meter schap van essence voor €1,99 zou ik dit potloodje toch lekker laten liggen :)

Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

  1. Op het eerste gezicht leek het me een handig potloodje. Jammer dat hij je tegenvalt, ik zou hem ook laten liggen. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah jammer dat die tegenvalt, ik vind hem er best goed uitzien op je hand

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...