zondag 28 december 2014

Essence lash princess volume mascara


Ik heb vele verhalen over deze mascara gehoord, ik was erg benieuwd of hij ook echt zo goed is als dat er over gezegd word! Vandaag dus mijn mening over deze mascara!




Er staat op dat het een volume mascara is! Ik ben erg benieuwd!!



Het borsteltje heeft een hele aparte vorm, er zitten een soort van knik in en de lengte van de haartjes verscheelt per stukje. Apart maar ik ben benieuwd!


Zonder mascara ^^ (Sorry voor de onscherpe foto)


1 laagje mascara^^



2 laagjes mascara ^^

Op zich is het effect wel oké, ik ben alleen niet weg van de mascara. Het aanbrengen gaat niet soepel en ik vind dat de mascara echt bijna aan het spinnenpoten effect zit en dat is niet helemaal de bedoeling. Nee, ik weet het niet zo goed met deze mascara, ik gebruik toch liever een andere mascara. Jammer dat ik er niet positief over kan zijn na al die positieve verhalen over de mascara!!

De mascara is verkrijgbaar in het 1m schap van Essence voor €3,39!

Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het effect zeker niet slecht voor z'n prijs! Mooie verpakking ook! Zelf ben ik nu helemaal gek van de They're Real van Benefit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat jammer dat hij niet helemaal aan je verwachtingen voldoet....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm wel meevallen voor de prijs, maar zou 'm zelf niet snel kopen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...