zaterdag 6 december 2014

Essence longlasting lipstick in 13 love me

Ik ben altijd al heel benieuwd naar de lipstick lijn van Essence, ik kocht er eentje in de kleur 13 love me!




De kleur is een beetje te omschrijven als een licht roze nude kleur!


Ik vind de kleur echt onwijs leuk en hij staat me ook nog eens ;)

Dit is gewoon 1 laagje lipstick, de kleur blijft niet mega goed zitten, je moet hem zeker na elke maaltijd bijwerken. Gelukkig vervaagd de kleur wel mooi en niet vlekkerig, dus als je heb gegeten en niet bijwerkt is het geen probleem :)

De lipstick kost €2,29 en is verkrijgbaar in het vaste schap van Essence!

Liefs Tessa,

2 opmerkingen:

  1. Erg mooi kleurtje! Staat je inderdaad goed. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, subtiel kleurtje! Staat je goed Tessa! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...