dinsdag 30 december 2014

Essence Quattro eyeshadow in 15 most wanted


Essence quattro's zijn altijd goed, toen ik voor het essence schap stond sprak mij dit palette wel erg aan. Ik heb hem gekocht en vandaag review ik hem!!





Het quattro bevat 4 super mooie kleurtje. Een witte shimmer (hightlighter) een gouden kleur, een shimmery huidskleur en als laatste en naar mijn mening ook het mooiste een bordeaux/bruine kleur  (ook met shimmer).



Oehh ik kan niet genoeg krijgen van dit palette!!
Zonder flits ^^

Met flits^^


Zoals je kan zien ziet de oogschaduw er heel korrelig uit en dat is ie ook. Dat merkte ik al met het swatchen maar ook op het oog is de kleur onwijs korrelig en geeft de oogschaduw een bom aan fall-out. Erg jammer want de kleurtjes zijn zo onwijs mooi!


Voor €2,99 vind ik het toch nog een twijfel geval. Zou jij iemand zijn die hem toch maar laat verstoffen in je stash omdat de oogschaduw te veel fall-out heeft. Of zou je hem toch gebruiken en de fall-out een beetje weg vegen omdat de kleurtjes zo mooi zijn?
Ik ben bang dat ik toch nummer 1 ben... Helaas...


Liefs Tessa. 

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...