maandag 15 december 2014

Essence XXXL longlasting lipgloss | 4 I love pink ♥


Toen ik vorige keer weer eens voor het essence make-up schap stond met een cadeau kaart van de kruidvat vond ik het wel eens tijd worden voor een mooie nieuwe lipgloss, ik draag vaak lipgloss maar ik heb er helemaal niet zo veel, ik besloot om een mooie roze kleur met te nemen die makelijk en goed draagbaar is (kwa kleur).



De naam van de lipgloss is 4 I love pink, een mooie bijpassende naam aangezien de lipgloss zo roze is als maar kan!

De lipgloss bevat geen shimmertjes of glittertjes, een super basic roze kleur, prima voor overdag naar het werk, stage of school!


De applicator van de lipgloss is prima, daar heb ik niks aan op te merken, je kan er de rondingen van je lip prima mee volgen en hij is niet te hard of te ruw voor je lippen. 

De bovenste 2 swatches zijn met flits, en de onderste 2 zijn in daglicht.
De kleur is erg mooi, ik vind de lipgloss alleen iets te plakkerig hierdoor brengt de lipgloss niet super fijn aan, erg jammer, wat het is wel een hele mooie kleur. De lipgloss verdwijnt vrij snel weer van de lippen sowieso na een maaltijd/tussendoortje zit je lipgloss er niet meer op. Dat was te verwachten maar ik vind het toch wel jammer. Een voordeel is wel dat de kleur mooi vervaagd waardoor het niet opvalt dat er door de tijd heen wat van je lippen vervaagd.

Voor €2,39 vind ik de kwaliteit prima, je moet er alleen wel van houden, en dat doe ik niet, nouja een beetje dan, want de kleur is wel onwijs mooi!

Liefs Tessa,

4 opmerkingen:

  1. Ik was vroeger echt van de lipgloss en tegenwoordig veel minder! :-)
    Wel een mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje! Deze vind ik ook plakkerig :(
    Maar hun andere lipglosses vind ik erg fijn, met de zilvere dop ;)
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...