donderdag 25 december 2014

Max&more volumizing mascara!

Eens in de tijd komt MAX&MORE, het make-up merk van de Action met nieuwe mascara. Zo ook een paar weekjes geleden!



Ze vallen lekker op door de kleur, haha. Maar wat mij ook gelijk opviel was dat er geen siliconen borsteltje bij zit maar een borsteltje met haartjes. Dat is iets wat MAX&MORE al hele lang tijd (ik denk z'n 5 jaar) niet heeft gehad. Mijn eerste mascara van de Action had dat namelijk wel maar daarna zijn ze over gegaan naar siliconen borsteltjes. Ik vind het wel erg leuk om te zien dat ze een keer wat anders doen.

Zoals je kan zien is het echt een mega borsteltje. Jeetje, daar moet ik dan wel weer even aan wennen!


De eerste keer dat ik de mascara gebruikte kwam er eigenlijk ook niets op mijn wimpers omdat hij zo groot is (en mijn ogen niet) dat ik het borsteltje anders op mijn oogbal moest duwen, maar na wat oefenen is het gewoon mogelijke om een royale laag op de wimpers te krijgen :)

Wimpers before (ze zijn geverfd vandaar dat ze zo zwart zijn ^^

Met 1 laagje mascara ^^



Met 2 laagjes mascara ^^

Zoals je kan zien is er best wel wat te bereiken met de mascara, het effect is niet mega mega, maar prima genoeg voor overdag naar school of werk. De kleur van je wimpers word er super mooi zwart door, kwa lengte worden de wimpers iets langer en er word een beetje volume en krul gecreëerd door de mascara. Van alles een beetje dus, ik vind het echt een prima mascara. Al moet je wel goed opletten dat je tijdens het aanbrengen niet de huid raakt aangezien de borstel best wel erg groot is.

Je hebt van deze mascara 2 variaties de gewone en de waterproof. Ook de waterproof is prima. Je bereikt hetzelfde resultaat, het blijft bij de waterproof alleen wat beter zitten als je bijvoorbeeld door de regen moet fietsen. Voor €0,89 cent is dit een prima mascara!!

Liefs Tessa,

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...