maandag 1 december 2014

W7 In the buff: Lightly toasted @naked dupe


Tot nu toe heb ik alle W7 palettes in mijn bezit, zo ook de nieuwste variant van het wel bekende in the buff palette. En wat ik gehoord en gelezen heb is dit DE dupe van het naked palette van UD!!!




Even als de andere 3 palette bevat dit palette 12 kleurtjes, alle kleurtjes zijn basic. De meeste bevatten shimmer alleen Cracker en Lady Luck zijn matte tinten!
 ______________________________________________________________________________________________________
Teddy bear : een echte parel kleur met onwijs veel shimmers!
Wonderland : een licht bronzen kleur met shimmers!
Cracker : een licht bruine (huidskleur) matte tint
______________________________________________________________________________________________________
Happy : een zilveren, gouden kleur met veel shimmer
Lady Luck : Een matte donker bruine tint
Twister : een gouden kleur met shimmer
 ______________________________________________________________________________________________________

Di Di : een licht bruine/gouden shimmer kleur
Delilah : een donker gouden kleur met shimmer
Magic : een koperen kleur met veel shimmer
 ______________________________________________________________________________________________________


Its a dream : een licht bruine kleur met shimmer
Up in smoke : een zwarte kleur met shimmer
Dawn : een zilveren shimmer kleur
 ______________________________________________________________________________________________________


Ik vind de kleuren uit het palette stuk voor stuk erg mooi, tijd voor de swatches!





En een look!


De pigment van het palette is prima, de kleuren zijn erg goed gepigmenteerd en bevatten lekker veel shimmer!
Ik vind het een fijn oogschaduw palette om mee te werken, de kleurtjes zijn net zo mooi op het oog als in het blikje en ze brengen erg fijn aan, de fall-out valt me reuzen mee en zelfs het blenden gaat prima!

Voor 7,99 vind ik dit een budget-toppertje! Mocht je nog opzoek zijn naar een palette met nude kleurtjes en houd je van shimmer dan is dit zeker iets voor jou!!!

Liefs Tessa,

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het pigment op je ogen helaas wat tegenvallen, maar voor dat prijsje mag je ook niet klagen. Wel mooie kleuren zitten er in de palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het ziet er wel mooi uit, en helemaal niet verkeerd voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige Palette, zelf heb ik hem nog niet :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi palette en zeker voor die prijs ziet het er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een mooi alternatief voor het Naked-palet, maar ik vind de pigmentatie toch iets tegenvallen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...