dinsdag 20 januari 2015

Catrice Ultimate colour lipsticks 250&350 (leaving products Catrice)

Vandaag heb ik een review voor jullie van 2 Catrice lipsticks (mijn eerste Catrice lipsticks). Ik kocht deze lipsticks in de SALE omdat de lipsticks uit het assortiment van Catrice gaan. Ik heb ze al gebruikt voordat ik de foto's heb geschoten (SORRY) maar ik vond ze zo fijn dat ik er toch nog even snel een artikel over wilde schrijven!

Ik heb 2 kleurtjes
250 Matt About Pink (roze)
350 Mattador (rood)



Het eerste kleurtje is nummer 250 Matt About Pink, een bijna lichtgevend kleur, hij is super fel van kleur en i love it. Een nadeel vind ik wel dat de kleur echt niet bij alle kleding en oog make-up kleurt. De ene dag kan hij je daardoor prachtig staan en de andere dag lijk je wel een spook met dit kleurtje op!




350 Mattador is het volgende kleurtje, dit is een matte rode kleur, de ondertoon weet ik niet precies ik denk dat hij neutraal is... en daardoor iedereen staat, maar pin je daar niet aan vast. Ik weet wel dat de kleur echt helder rood is, niet te donker en ook zeker niet te licht echt prachtig! I love it!

De swatches ^^
250 Matt About Pink ^^
350 Mattador ^^

Ik ben zeer tevreden over deze lipsticks ik snap niet waarom ze deze uit het assortiment halen! Zonde. De lipsticks brengen fijn aan, blijven redelijk zitten (ze overleven zeker een tussendoortje maar na een maaltijd moet je hem wel even bijwerken hoor :))

Momenteel liggen de lipsticks in het assortiment voor €2,00 (super budget), vanaf Februari komen de nieuwe producten in het schap en zullen beide lipsticks verdwijnen :(

Liefs Tessa,

5 opmerkingen:

  1. Leuke kleuren, ik vind Mattador erg mooi bij je staan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat ze deze uit het assortiment halen, de kleurtjes zien er zo leuk uit! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze wel mooi, maar ik vind ze toch niks voor mezelf! :-)
    Fijn dat je deze met korting hebt kunnen scoren!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...