woensdag 7 januari 2015

DIY | Waxine lichtjes in een blokje hout


Ik ga jullie zien hoe je dit leuke en natuurlijke waxine lichtjes houder kan maken!




Ik kan begrijpen dat ze DIY niet voor iedereen haalbaar is, dat spijt me heel erg maar ik wilde het toch heel graag aan jullie laten zien!
Wat je nodig heb is namelijk een boormachine en een speedboor in de 40mm. 

Wat je als volgt doet is een stuk hout pakken. Wij thuis onwijs veel houtblokken dus mijn mama heeft een houtblok in plakjes gesneden en daarin gaan we 1 gaat boren met de speedboor. 



Dat kan je zien hierboven. Nu alleen nog het waxinelichtjes houdertje is af. In ieder geval de basis is af want je kunt het natuurlijk nog helemaal op pimpen met van alles en nog wat!!


Liefs Tessa. 

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...