dinsdag 27 januari 2015

Essence lika a day in a candyshop parfum


Al een hele tijd stond deze parfum van essence op mijn wishlist met kerst kreeg ik van mijn ouders dan eindelijk deze leuke en hopelijk lekker parfum.









topnoot
  • perzik
  • orchidee
middennoot
  • lelie
  • heliotroop
  • jasmin bloemblaadjes
basisnoot
  • vanille
  • tonkabonen
  • zachte musk


Zo enthousiast als ik eerst was zo erg als ik baal nu. Ik vind de geur van de parfum helemaal niet zo lekker en ik ben niet de enigste die dat zei. Ik hoorde het namelijk ook al van mijn moeder. De geur is heel apart het ruikt naar een zoete parfum alleen dan met te veel alcohol er door. Erg jammer, ik zal deze parfum dus vaak laten staan op mijn kastje, helaas. Ik moet zeggen dat de flacon er wel wat goedkoop uitziet maar toch wel leuk met het strikje, de mooie dop en de kleurrijke uitstraling. Ik vind het erg jammer dat de parfum niet aan mijn verwachtingen voldoet.

De geur is in 2 formaten verkrijgbaar
- 10ml (2,99)
- 50ml (6,99)

Liefs Tessa,

Hebben jullie enige ervaring met parfum van Essence?

4 opmerkingen:

  1. Ik dacht bij het lezen van de naam meteen aan mijn Prada Candy geur. Jammer dat deze zo tegenvalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf heb ik niet echt ervaring met de geurtjes van essence,maar ik moet eerlijk bekennen ik heb ook weinig met geurtjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk flesje! Ik heb nog nooit een parfum van Essence geroken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze heb ik ook gehad maar een kleiner flacon, ik vond hem wel erg lekker :)
    Maar toch niet zo een grote favoriet want heb hem nooit opnieuw gekocht!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...