dinsdag 13 januari 2015

Essence smokey eyes brush


Vandaag heb ik een review van een oogschaduw kwast! Benieuwd naar deze smokey eyes brush van Essence!



Wat ik uit de tekst hierboven kan halen is dat de brush bedoeld is om mee te blenden in de crease.
Dat was nou ook precies waarvoor ik de kwast wilde gaan gebruiken!


De kwast is matte zwart van kleur met paarse details en paarse haartjes!!

De haartjes van de kwast zitten lekker stevig op elkaar, zijn niet super lang en de kwast is ook niet zo groot!!!



Ik vind het een fijne kwast alleen vind ik dat de haartjes wel een beetje hard zijn. Met aanbrengen voel je dus op zijn tijd wel de haartjes op je ooglid  prikken. Heel hinderlijk is het niet maar het is wel iets om op te letten. Verder vind ik het een hele fijne kwast. Je kan met deze kwast prima de oogschaduw in de arcadeboog/crease aanbrengen, daardoor krijg je een mooie volle kleur, wat ik dan wel aanraad is om de kleur even te blenden met een fluffy blending brush anders worden de lijnen iets te hard! En dat is niet altijd de bedoeling, haha

Ik vind het een goede budget kwast want voor €1,29 kan je de kwast eigenlijk niet laten liggen! Maar als ik wat meer geld zou hebben zou ik toch investeren in een kwast die wat zachter is!!

Liefs Tessa,

Wat is jullie favoriete budget kwast??

3 opmerkingen:

  1. Lijkt me een heel fijn kwastje, ik heb hele fijne kwasten van de Hema.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er inderdaad wat minder zacht uit dan mijn oogschaduw-kwastjes. Wel een heel leuk prijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel jammer dat hij niet net een beetje zachter is, tenslotte iss het wel fijner, maar ach voor die prijs kan je nog eens een kwastje kopen...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...