dinsdag 3 februari 2015

Essence extra longlasting eyeliner pen


Ik ben totaal geen eyeliner mens, ik draag eigenlijk nooit eyeliner omdat ik het nooit symmetrisch krijg. Toch heb ik maar weer eens een eyeliner gekocht, ik hoop namelijk dat veel oefening op begeven moment succes geeft :)





Het puntje van de eyeliner ziet er erg goed uit, lekker dun. Dan hoe je in ieder geval niet moeilijk te doen om een wat dunner lijntje te krijgen!



Zoals je hierboven kan zien kun je met de eyeliner zowel dunnen als dikkere strepen zetten.

Ik vind de eyeliner erg fijn werken. Je kunt dunnen lijntjes zetten en dat is voor mij wel echt een pre, ook al draag ik bijna geen eyeliner, als ik hem wel gebruik wil ik geen mega dikke vette streep op mijn ooglid hebben staan. Ook droogt de eyeliner snel op waardoor je geen gestempel in je arcadeboog krijgt. Wat mijn verder nog opviel is dat de eyeliner de hele dag gewoon netjes op zijn plek blijft zitten en niet uitloopt (ten zei je een hele dikke vette regenbui over je heen krijgt).

De Essence eyeliner pen kost €2,59 en €2,89 voor de waterproof variant. Ze zijn verkrijgbaar bij Kruidvat.

Gebruiken jullie vaak eyeliner? En wist je dat je de punt eruit kunt halen met een pincet en dat er dan aan de andere kan een hele nieuwe verse eyeliner punt/stift zit?

2 opmerkingen:

  1. Je hebt mijn leven verreikt! Ik gebruik deze al jaren en wist dat van die punt niet!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...